Strona główna
Olobot - Zdrowie i informacje medyczne, którym możesz ufać

Najlepsze na świecie diety anty-rak

W swoim dążeniu, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka, nie wychodzą oczywiste: Poprawa diety mogą odgrywać istotną rolę w zapobieganiu chorobie.

"Jedzenie oferuje ogromne zespół przeciwutleniaczy i fitochemiczne roślin] [chemicznych, które pomagają przeciwdziałać procesów komórkowych w organizmie, co może prowadzić do raka," mówi Steven Jonas, MD, profesor medycyny prewencyjnej na State University of New York-Stony Brook i współautor "30 Tajemnice najzdrowszych Kuchnie na świecie." "Ale typowa europejska dieta jest mięso-centered i koncentruje się na fast food, profilu, który nie oferuje wiele ochronę raka."

Do raka dowód swojej diety, robić notatki z zagranicy. "Badania wskazują, możemy skorzystać, importując najlepsze nawyki żywieniowe z krajów, które zgłaszają niższe wskaźniki chorób związanych z odżywianiem, takich jak rak," mówi Dr Jonas.

Oferuje następujące propozycje.

Wybierz elektrowni

Jedzenia różnorodnych pokarmów roślinnych - Owoce i warzywa - to zasada numer jeden w profilaktyce raka, ponieważ takie środki spożywcze oferują feerię antyoksydanty i fitochemiczne, które pomogą uczynić Twoje komórki mniej podatne na raka.

Potrzebujesz dowodu? "W chińskiej wsi, zapadalność na raka piersi, raka jelita grubego i odbytnicy są frakcje stawek zgłaszanych w USA," mówi Dr Jonas. "Tam, czczony i warzywa spożywane są w znacznie większych ilościach niż mięsa."

Europejskie Towarzystwo Raka zaleca, 08:55 porcji owoców i warzyw dziennie, ale średnia europejska daleki od tego. Aby dodać więcej owoców i warzyw do swojej diety, nie trzeba jeść chińskie smaż co noc. Zamiast tego, "po prostu importować chiński sposób," mówi Dr Jonas. "Sneak owoce i warzywa do żywności już jeść."

Dodaj grzyby, papryka, cukinia, cebula i marchew do sosów do makaronu, pieczeń, zupa, gulasz i chili. Tymczasem używać mięsa w mniejszych ilościach przyprawa wielkości. "Zastanów się mięso środek smakowy," mówi Dr Jonas.

Dodaj śródziemnomorskich smaków

Badania pokazują, że związki aromatyczne, takie jak rozmaryn, czosnek i natkę pietruszki, zrobić więcej niż dodać skórkę do żywności. "Zawierają antyoksydanty, które mają właściwości w walce z rakiem silne," mówi Dr Jonas. W krajach śródziemnomorskich, wyjaśnia, że ​​wskaźnik częstości występowania wszystkich form raka są, w niektórych przypadkach, prawie 50 procent mniej niż w Europie.

Pietruszka, w szczególności stosuje się w dużych ilościach do sałatek śródziemnomorskich i sosy. "Jest mnóstwo witaminy C i beta-karoten, które są związane z obniżonym ryzykiem raka piersi, "mówi Dr Jonas.

"Rozmaryn i czosnek uważa się zwiększyć arsenał organizmu z detoksykujące enzymy, które pomagają przełamać chemikaliów rakotwórczych jesteś narażony na, takie jak bierne palenie", mówi dr Jonas.

Morza Śródziemnego ludzi obfite stosowanie oliwy z oliwek, także przyczynia się do ich zdrowotności.

Wybierz ziarna

Solidny chleb żyta i jęczmienia jest Skandynawów co bagietki są francuskiej i białego ryżu do Azjatów.

"To tradycja warta importowania," mówi Dr Jonas. "Nie było wiele dowodów naukowych w ostatnich latach pokazujące, że ludzie, którzy spożywają trzy lub więcej porcji pełnego ziarna dziennie, mają niższe ryzyko chorób serca, cukrzycy, zaburzeń trawienia i ewentualnie niektórych form raka. "

Ostatnie badania pokazują, włókno może być rak okrężnicy myśliwski to kiedyś uważano - jeśli masz już rakowe polipy. Ale w ogóle, to jest dobry pomysł, aby spożywać 20 gramów do 35 gramów błonnika dziennie, zgodnie z zaleceniami National Cancer Institute. Aby to zrobić, jeść więcej owoców i warzyw (ze skóry, jeśli jest to możliwe), a zwiększyć spożycie fasoli i pełnoziarniste pieczywo i płatki śniadaniowe.

"Aby wybrać zdrowy chleb pełnoziarnisty lub produktów zbożowych, spójrz na 2 lub więcej gramów błonnika na porcję," mówi Dr Jonas.

Strona główna  >  Raka pęcherza moczowego  >  Życie z rakiem pęcherza moczowego  >  Najlepsze na świecie diety anty-rak