Strona główna
Olobot - Zdrowie i informacje medyczne, którym możesz ufać

Przed całkowita wymiana stawu biodrowego: program diseaseing

Diseaseing ciała PRZED stawu biodrowego może pomóc przyspieszyć regenerację. Codzienne ćwiczenia pomagają wzmocnić mięśnie, które wspierają stawu biodrowego. Oddychanie (ćwiczeń, który podnosi tętno) mogą poprawić kondycję. Może to również pomóc osiągnąć lub utrzymać zdrową wagę, zmniejszając nacisk na biodrze.

Przed rozpoczęciem jakiegokolwiek programu ćwiczeń, porozmawiaj z lekarzem.

Niewielki wpływ ćwiczeń

Niewielki wpływ ćwiczeń mogą poprawić swoją kondycję mniej stresu na stawie biodrowym. Spróbuj ćwiczeń takich jak pływanie, aerobik w wodzie, spacery lub jazda na rower stacjonarny. To normalne, że czuję się trochę dyskomfort w swoim stawie biodrowym. Ale zatrzymać wszelkie ćwiczenia, które powoduje coraz większe bóle. Można również zwrócić się do lekarza lub Pt o sposobach zarządzania ból podczas ćwiczeń.

Mężczyzna i kobieta spaceru w płytkiej części basenu. Basen do ćwiczeń

Praca w puli jest łagodny sposób wykonywać mięśnie. Może również poprawić równowagę i koordynację. Fizjoterapeuta może pracować z Tobą w programie terapii basen. Możesz także spróbować basen chodzić na własną rękę. Stań po pas do wody o głębokości klatki piersiowej z ramionami na boki. Następnie powoli iść do przodu. Aby uniknąć przesady, zapytaj PT, jak długo na ćwiczenia. On lub ona może dać wskazówki dotyczące bezpieczeństwa na basenie.

Zadzwoń do swojego lekarza, jeśli:

  • Jakikolwiek ruch powoduje zwiększenie ból lub obrzęk w biodrze.

  • Nie jesteś pewien, jak bezpiecznie robić ćwiczenia.

  • Potrzebujesz pomocy nauki korzystania z chodzika lub kul.

Strona główna  >  Operacji wymiany stawu biodrowego  >  Przed całkowita wymiana stawu biodrowego: program diseaseing